La necessària reinvenció de la impressió comercial NEWSLETTER 4 - GRAPHISPAG
26 - 29 MARÇ 2019
RECINTE GRAN VIA
TENDÈNCIES
La necessària reinvenció de la impressió comercial
El sector gràfic s'adapta a una demanda que exigeix tiradas més curtes, digitalització, personalització i nous materials alhora que viu un procés de reconfiguració empresarial que apunta a la concentració.
“El disseny ha de respondre a les necessitats socials”
Entrevista a Félix Beltrán, dissenyador, docente, pintor, dibuixant, activista. Graphispag reforça en la seva pròxima edició el vincle de la indústria gràfica amb els professio-nals relacionats amb les arts, el disseny i la creació visual amb la incorporació de GRA-DA&Congrés Gràfic. Entre els ponents més destacats hi ha el polifacètic Félix Beltrán.
Graphispag defineix la impressió amb més tecnologia, innovació i connexió amb el món digital
Graphispag incorporarà nous espais i activitats per donar a conèixer de forma vivencial i interactiva el més nou en impressió, disseny i comunicació visual.